Thursday, April 21, 2011

score orienteering

arini merupakan arie terakhir aktiviti outdoor recreation dan aktiviti terakhir ialah scoring orienteering, dgar mcm tak best je tapi sebenarnya mmang best dan menyeronokkan. yelah, sanggup berlari jauh2 semata2 untuk mencari punch tuu, dah tak peduli da gadis2 kat sekeliling, kihkihkih. memang seronok lagi2 akyiviti ni melibatkan markah. lagi beria2 nak dapatkan markah tuu. nak dijadikan cerita aku dapat giliran yang kedua untuk berlepas, belakng abbas, jadi agak risau laa, yelaa tak penah buat un sebelum ni, tapi setelah penerangan oleh encik Hisyam barula nmpk gambarannya. jadi, setelah dipanggil untuk menyalin segala maklumat diatas kertas tu, aku terus mengorak langkah tanpa peduli kan orng sekitar. orng kata khusyuk sgt. hihihihi. jadi setelah 1 jam 26 minit aku berlari, mendaki aku telah berjaya menyiapkan tugasan. cumaa, 1 je tertinggal iaitu CP 1. salah tgok peta daa, alhamdullillah aku mendapat tempat ke 11 dalam scoring orienteering ni. dgan catatan masa 1 jam 26 minit dan sebanyak 165 markah.

No comments:

Post a Comment